maandag 10 oktober 2016

HERFST TRIO

Stampin' Up! bestellen 17 oktober

(klik op het plaatje voor grotere weergave)

Ik dacht, ik begin maar vast met het maken van kaarten in herfstsfeer
(mijn favoriete jaargetijde)




Dus, ik haalde mijn spullen tevoorschijn en toog aan de slag en heb nu
 in ieder geval een paar mooie bedankkaartjes op voorraad liggen.

Ik gebruikte voor deze kaarten de stempelset 
"Vintage Leaves" en de framelits "Leaflets"
De tekst komt uit een retired stempelset van Stampin' Up!
En uiteraard gebruikte ik mooie herfstkleuren:
Cajun Craze,
Old Olive,
Delightful Dijon en 
Soft Suede


art. nr. 138802


art. nr. 138283

---

STAMPIN' UP! MAAND AANBIEDING OKTOBER

Hebben jullie de prachtige oktober 
aanbieding al gezien?

Koop 3 pakken DSP (kies uit onderstaanden) en krijg
het 4e pak er gratis bij.
SLA JE SLAG!!


(Klik op het plaatje voor grotere weergave)

Op 17 oktober bestel ik weer.
Wil je dat ik iets voor je bestel?
Mail me: Stampinunlimited@hotmail.com

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten