maandag 7 juli 2014

SMILE

Deze leuke kaart maakte ik met behulp van de label card thinlit (133479), een geweldig artikel!
Je haalt het papier met de thinlit door je Big Hot en de kaart komt er kant en klaar uit compleet met vouw en snijlijnen.
Je hoeft hem alleen nog maar te beplakken of te bestempelen.




Ik gebruikte de set "Stippled Blossoms" voor de roos op de voorkant en de subtiele takjes op de rand van de kaart.
Het gemêleerde effect van de letters in het woord smile heb ik verkregen door met verschillende kleuren markers willekeurig mijn stempel in te kleuren en daarna af te drukken.

In dit filmpje kun  je zien hoe het werkt:


Hebben jullie de leuke Juli actie al gezien?
Bij iedere bestelling vanaf € 100 geef ik een mask cadeau!
Kijk hier voor alle informatie.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten