woensdag 9 juli 2014

READY, SET, STAMP!

Ik blijf maar bladeren in die nieuwe catalogus; er is zoveel dat op mijn verlanglijstje staat... Hellup! Wat moet ik als eerste kiezen? En wat daarna...
En daarna.. :-)

Allereerst ben ik maar aan de slag gegaan met het "Moonlight" papier dat perfect past bij de kleuren Hello Honey en Blackberry Bliss.
Ik maakte een doosje met drie kaarten erin.
Bijvoorbeeld om cadeau te doen.
Leuk toch?




Lijkt het jou leuk om ook zo'n doosje met drie kaarten te maken?
Dat kan!

WORKSHOP MOONLIGHT

Je betaalt € 8,50 voor het Moonlight papier (catalogus prijs) 
en € 4,95 voor de workshop zelf.
Je maakt drie kaarten en het doosje met je eigen papier blokje 
en als je naar huis gaat heb je genoeg materiaal over om nog veel meer
 leuke creaties te maken!

Tijdens de workshop stel ik alle materialen ter beschikking die we nodig hebben om het doosje met de kaarten te maken.
We zullen o.a. werken met de Big Shot, embossing folders, de nieuwe in color 2014 - 2014 Stampin' markers en inkten, de stempelset "Perfect Pennants" en de bijbehorende Banner Framelits, de stempelset "Papillon Potpourri" en de twee bijbehorende vlinder ponsen. 
Uiteraard zijn alle bovenstaande materialen ook te bestellen.

De workshop kan bij mij thuis gegeven worden maar ook bij jou thuis, dan ben jij de hostess en kom je in aanmerking voor leuke cadeautjes.
Een workshop vindt doorgang bij minimale deelname van 4 personen.
Mail me of bel voor meer informatie.
StampinUnlimited@hotmail.com
06 - 13 70 38 58




Geen opmerkingen :

Een reactie posten