vrijdag 11 juli 2014

CHEVRON RULES!

Chevrons zijn op dit moment mega-populair.
Stampin' Up! heeft dat ook in de gaten en heeft het nodige op de markt gebracht: papier met chevrons, lint met chevrons, stempels met chevrons, papieren zakjes met chevrons en een chevron punch!

Hier is een leuk filmpje dat je een aantal mogelijkheden laat zien met de chevron punch: 


Ben jij al geabonneerd op het Stampin' Up You-tube kanaal?
Niet?  Gauw doen dan! Er staan leuke filmpjes op met Nederlands commentaar.

En dit is mijn eigen creatie met gebruik van de chevron border punch:




Ik ponste met mijn Chevron border pons een aantal rode en blauwe chevron vormpjes uit die ik daarna in tweeën knipte en onder-  en bovenaan mijn creatie plakte bij wijze van "luchtpost-randje"
Heel subtiel dus.
Had jij het gelijk in de gaten of was je aan het zoeken naar de Chevron? 

Dit is trouwens een saai harmonica boekje van de HEMA met een kaft van kraft papier dat ik omtoverde tot een mooi travel-boekje.
Leuk om aan iemand cadeau te geven die een mooie reis gaat maken ...

Juli actie:
Bij besteding van € 100,= of meer geef ik een leuk mask cadeau!
Meer informatie vind je hier


Geen opmerkingen :

Een reactie posten