zondag 5 januari 2014

Welkom bij Stampin' Unlimited!

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn nieuwe blog!




Ik ben niet nieuw in blog land (of in scrap land); sommigen van jullie kennen mijn "oude" blog misschien al: blinniescreations.blogspot.nl 

Op deze nieuwe blog genaamd "Stampin' Unlimted" wil ik gaan laten zien dat de mogelijkheden met de producten van Stampin' Up! ongelimiteerd zijn. Of je nu van vintage houdt, of van Clean & Simpel, de exclusieve producten van Stampin' Up! lenen zich overal voor. Je kunt maken wat jij mooi vindt, de sky is de limit!

Ik zal op deze blog regelmatig Vintage creaties posten (mijn persoonlijke voorkeur) maar ook zal ik laten zien welke stijlen er nog meer mogelijk zijn met de producten van Stampin' Up! 
Heb je vragen?
Mail me!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten