woensdag 12 februari 2014

DOOSJE MET KLAPROZEN

DOOSJE MET KLAPROZEN

Allereerst: welkom aan twee nieuwe volgers: Rosita en Ingrid.
Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!

en nu...
Tijd voor vintage!

Nadat ik een aantal creaties heb gemaakt "zonder vieze vingers" gaat het bij mij altijd kriebelen en MOET ik weer iets maken dat er vintage uitziet.
Voor dit doosje gebruikte ik de prachtige stempel "Ex Libris"; als vintage liefhebber is dat een stempel die niet kan ontbreken in mijn collectie.
Onderaan deze post vind je overigens alle gebruikte materialen.
De klaprozen maakte ik van tissue paper.
Gewoon de bloemen uitponsen en door de inkt halen.  Laten drogen, verfrommelen, weer uitvouwen en voila!

(Door de inkt halen: je pakt de inktpads die je wilt gebruiken, druk er een beetje op, en maakt ze dan open. Er zit dan een beetje inkt in de deksel. Daar spuit je een beetje water op en daar haal je je tissue bloem doorheen)






Wil je meer weten of heb je vragen over een bepaald product? Mail me! StampinUnlimited@hotmail.com
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat!



P.S. 

Heb je de workshop krans maken al gezien die ik op 28 februari en 1 maart ga geven? Er is nog plek, dus geef je snel op!
Klik hier



2 opmerkingen :

  1. Wat gaaf die klaprozen! Vind ze super mooi.
    Bedankt voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh dat klaprozen doosje prachtig zeg, en laaat ik die stempel nou toch ook hebben, als vintage liefhebber hihi!

    BeantwoordenVerwijderen