maandag 24 februari 2014

SU-per Challenge #29  "TAG IT!"

Ik heb meegedaan met de challenge op het
Voorwaarden waren om een tag te maken of een project met een tag erin met gebruik van Stampin' Up! artikelen.
Uiteraard heb ik er een vintage tag van gemaakt; dat vind ik nou eenmaal het leukst om te doen!





Eigenlijk is het niet alleen een tag, maar ook een hoesje om de tag in te schuiven.
Ik ben er zelf tevreden mee, nu nog een leuke gelegenheid vinden om hem een keertje cadeau te doen maar dat zal best lukken!

Ik geef met SU! producten zowel Clean & Simple (CAS) workshops als vintage workshops. Ook zo'n mooie vintage tag maken? Mail me: StampinUnlimited@hotmail.com

Zo, en nu ga ik lekker mijn op Marktplaats gekochte kastje nieuwe kastje inrichten, daar ben ik ook SU-per blij mee!  




7 opmerkingen :

  1. Hele mooie tag geworden! Wat een gaaf kastje heb jij gevonden! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave vintage tag, Belinda. Vind 'm supermooi!
    En je kastje...wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben stiekem jaloers op je kastje Belinda! Echt super.

    Maar uhm, je tag.. ook super mooi! Hij past qua sfeer bij je foto van het kastje. Wat een leukerd en wat een goed idee om de scallop circle pons er voor te gebruiken.

    bedankt voor het meedoen aan de challenge op SU-per challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende label! SU-per leuk dat je meedoet met de challenge. Dank je wel. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg stijlvol geworden, prachtig! Bedankt voor het meespelen met SU-per Challenges. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen