maandag 19 mei 2014

HIP HIP HOORAY KIT MAAR DAN ANDERS...

Al eerder heb ik het gehad over de Hip Hip Hooray Kit.
In deze leuke kit zitten producten voor het maken van 20 kaarten
 met enveloppen (en meer!!!)




Voor de totaalprijs van € 24,95 krijg je een enorm pakket aan spullen waarmee 
je heerlijk kunt knutselen!
Maar... je kunt natuurlijk ook gewoon eigenwijs zijn, zoals ik 
en er andere dingen mee maken :-)

In eerste instantie maakte ik braaf een drietal kaarten naar de voorbeelden 
die erbij zitten:



Maar daar had ik al gauw genoeg van en toen heb ik wat restjes
"Fresh Print" papier er bij gepakt en deze drie kaarten gemaakt:


Omdat het etiket met het hartje niet de juiste kleur had, heb ik het gewoon
de juiste kleur gegeven met een brayer en de gewenste kleur inkt.



Daarna maakte ik van wat kleinere stukjes papier uit de kit 
en een paar restjes papier een tweetal tags:



En toen had ik nog een HELEBOEL kaarten en enveloppen over...
Bij een collega-demo had ik een leuk enveloppe-boekje gezien en ik besloot er 
ook eentje te maken:



Toen was ik pas goed op dreef... :-)
Daarna maakte ik een klein tag-boekje:



En zal ik nou eens wat leuks vertellen?
De stickervellen en de kaarten en enveloppen die in dit pakket zitten,
zijn nog steeds nog lang niet op!

Dus ik ben nu vrolijk bezig met het maken van een paar post-it boekjes 
en nog een enveloppe boekje.

Maar die zien jullie de volgende keer!

Wil je deze super-leuke kit ook bestellen? Gebruik dan bestelnummer 134998.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten