dinsdag 27 mei 2014

SLIDER CARD

Voor een vriendin die gisteren jarig was (rara, hoe oud is zij geworden?!)
heb ik deze slider card gemaakt.
Eigenlijk een beetje om haar te pesten natuurlijk :-)
Maar ach, ze vergeeft het me vast als ze ziet hoeveel werk ik in deze mooie
vintage slider card heb gestoken!


Door het mechanisme aan de binnenzijde kun je de twee uitstekende delen 
aan de zijkant naar buiten trekken. 
Trek je aan de rechterzijde, dan komt de linkerzijde ook automatisch 
naar buiten en andersom, leuk hè!



Op de uitstekende delen heb ik mijn boodschap voor de jarige geschreven
maar uiteraard heb ik de foto's al voor die tijd genomen!



Wil je ook zo'n mooie slider card maken? Misschien niet vintage 
maar in lekkere frisse kleuren?
Of in zwart-wit? of...of...
Neem dan contact met me op, dan plannen we een leuke workshop 
bij jou thuis met jouw vriendinnen!
Mail me op StampinUnlimited@hotmail.com of bel naar 
06 - 13 70 38 58

---- 

en dan: jaja, de retired pricelists zitten er nu echt aan te komen hoor!
De verwachting is dat ze er vrijdag zijn, maar bij Stampin' Up! weet
je het nooit; misschien zijn ze er woensdag al.
Hou mijn nieuwsbrief en je inbox goed in de gaten anders krijg je dit:


Ik hou je op de hoogte!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten