woensdag 7 mei 2014

WEEKLY DEALS EXTENDED!!!


Zoals beloofd: ook in mei zijn er weer weekly deals!
Zit er wat voor je tussen, laat het me dan weten.


NIEUWE CATALOGUS


Jaaaaaaaa! Hij zit er echt aan te komen hoor!
Ben jij ook zo nieuwsgierig? 
Ik kan je verklappen dat er heel veel leuke nieuwe dingen in staan!
Nog heeeeeel even geduld :-)

Wil jij straks als eerste de nieuwe catalogus doorbladeren?
Stuur me een mail op StampinUnlimited@hotmail.com met in het onderwerp "catalogus" en ik zet je dan op mijn lijstje.
Zodra de catalogi te bestellen zijn, wordt die van jou mee besteld zodat je hem zo snel mogelijk in huis hebt.

De kosten van de nieuwe catalogus bedragen € 6,95.
Wanneer je echter binnen drie weken na ontvangst van je catalogus een bestelling van € 35,= of hoger doet, mag je de prijs van de catalogus daar mee verrekenen.
Waar wacht je nog op?
Mail me!!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten