woensdag 23 juli 2014

HEATWAVE & WEEKLY DEALS

Vrijdag de 18e juli, op ongetwijfeld een van de warmste dagen van 2014 heb ik een workshop gegeven in Den Haag bij een vriendin thuis.
Het werd een avond om nooit meer te vergeten...
Ondank de twee ventilatoren, het vele water dat we achterover sloegen en het feit dat we kalm probeerden te blijven, konden onze zweetdruppels een teiltje vullen!
Mensen, mensen, wat was het warm!

En ondanks dat hebben de dames hartstikke leuke dingen gemaakt.
Domme Blinnie; zij vergat foto's te maken van de gemaakte creaties.
(de hitte heeft grote invloed op mijn functioneren :-)

Op het hoogtepunt van de hitte was het 31 graden in de huiskamer van mijn vriendin.. Ik had al eerder een foto gemaakt van de thermostaat toen 'ie nog 
net op 30 graden stond.
Het bewijs:


We maakten een mooie slider card met rozen erop.
En een vogeltje.. en vlindertjes...
Met andere woorden: de dames volgden lekker hun eigen weg en hebben er ware kunstwerkjes van gemaakt.



Nadat ik thuis was heb ik de dames gevraagd mij foto's van hun creaties te mailen, zie hier:

Jacqueline's kunstwerk:


Zij ging met blauwe tinten aan de slag, en was overstag voor wat betreft 
de "Stippled Blossoms" stempelset. 
De set staat nu voor haar in bestelling zodat ze straks thuis naar hartenlust aan 
de slag kan.

Esther's kunstwerk:



Wil's kunstwerk:


Ook Wil ging overstag en schafte de Stippled Blossoms set aan.

Al met al was het - ondanks de bloedhitte - een leuke workshop en lieten de nodige deelneemsters weten dat het beslist voor herhaling vatbaar is.
(maar dan als het ietsiepietsie koeler is :-)

Voor de gastvrouw werd het een extra leuke workshop!
Zij mocht op basis van de verkochte artikelen die avond uit de catalogus
 uitzoeken voor € 90,=  en daarbij mocht ze ook nog twee artikelen
 uitzoeken voor de helft van de prijs!
Zo zie je maar weer: hostess zijn bij een workshop kan je leuke dingen opleveren!

--- 

Tenslotte nog de weekly deals voor deze week:


Zit er wat voor je bij?
Laat het me weten!
Mijn contactgegevens vind je hier

--- 

Juli actie

Gratis mask bij je bestelling vanaf € 100,=


Klik hier voor meer informatie


Geen opmerkingen :

Een reactie posten