woensdag 20 augustus 2014

BLAUWE ROZEN

Die bestaan niet volgens mij... ? 
(toch?)
Maar, op een kaart kan alles, dus ik stempelde ze gewoon blauw!


Deze kaart maakte ik met een van mijn favoriete stempelsets "Stippled Blossoms"
De achtergrond stempelde ik met de stempel "Hardwood", ook al zo'n favoriet!

Ik gebruikte ook nog de stempelset "Papillon Potpourri" (de vlinder)
 en "Perfect Pennants" (hello)


"Stippled Blossoms"


"Hardwood"

---

Nu even iets anders:
Binnenkort ga ik aan de slag met de Project Life producten van Stampin' Up!
Mijn handen jeuken (al een hele lange tijd) om hiermee aan de slag te gaan maar
ik heb chronisch tijdgebrek :-)
Er volgt een aanbod van workshops, waarbij we zelf onze PL kaartjes gaan maken.

Van een collega kreeg ik een leuke foto toegestuurd.
Zij maakte met haar Envelope Punch Board een heleboel cameraatjes die ze in haar 
Project Life album verwerkte.
Ieder cameraatje kan opengeklapt worden en er staat dan een kort verhaaltje
ingeschreven over de bezochte locatie tijdens haar vakantie.
Geweldig idee toch?


(De plaatsnamen op de meeste cameraatjes zijn onuitsprekelijk.
Mijn collega ging op vakantie naar Honduras en Nicaragua) 

Wat je al niet kunt doen met dat Envelope Punch Board...


---

WEEKLY DEALS

De weekly deals vind je voortaan in de rechter side bar van mijn blog.
(even klikken op het logo)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten