woensdag 8 oktober 2014

MERRY EVERYTHING KAART MET UNDER THE TREE SPECIALITY PAPIER

Dat ik veel hobbyspullen bezit is inmiddels wel bekend in mijn omgeving.
Geregeld vraagt een collega of een vriendin iets te leen.
Zo vroeg een collega aan me of ik iets had om een poppy (klaproos) mee te fabriceren?
Natuurlijk heb ik dat!
Ik gaf haar een oude vlinderpons van Stampin' Up! en voordat ik het wist zat ze aan mijn bureau vrolijk te ponsen!

Tja, da's geen ATV maar PIP (ponsen in de pauze)



's Avonds stuurde ze me nog en foto van een leuk doosje dat ze voor haar moeder gemaakt had en ook dat was opgevrolijkt met een bloemetje gemaakt met de vlinderpons.


Voor een ieder die het weten wil: deze pons is helaas niet meer te koop maar daarvoor in de plaats is een heel scala aan andere mooie bloemenponsen gekomen, dus niet getreurd!

---

MERRY EVERYTHING KERSTKAART

Mooi papier doet veel!
Voor dit kaartje gebruikte ik het "Under the Tree" Speciality papier van Stampin' Up!
Het is kraft papier met een print en is heel stevig.
(Bij uitstek ook geschikt voor het maken van doosjes etc.)




Hebben jullie dat nou ook? Dat je papier soms zo mooi vindt, dat je er 
niet in wilt knippen?
Een ernstige afwijking natuurlijk, want je hebt het papier immers gekocht 
om er iets mee te maken!

Tja.... :-)

---

PICK A PACK OF PAPER


Een leuke actie voor iedereen die instapt als nieuwe demonstratrice.
Als je instapt tussen 1 - 24 oktober krijg je iedere maand een pak desiger series papier cadeau, zes maanden lang!
Hier vind je alle informatie.

Twijfel je nog?
Kom dan langs op de gezellige teamdag van Team Stampin' Unlimited!  op 18 oktober en proef de sfeer
Hier vind je alle informatie.

Geen twijfels meer?
 Je wilt direct instappen?
 Klik dan hier

---

WEEKLY DEALS


Klik op het plaatje


Geen opmerkingen :

Een reactie posten