vrijdag 31 oktober 2014

VINTAGE FRIDAY

eerstvolgende verzamelbestelling = 8 november

Voor deze vintage friday maakte ik een mooie tag:


Ik gebruikte een heleboel sets door elkaar:
 "Gorgeous Grunge" voor een vintage effect, "Kinda Eclectic" voor het blaadje en het vlindertje, "Bordering Blooms" voor het randje links en "Choose Happiness" voor het randje bovenaan en het sentiment.

Het pijltje tenslotte maakte ik met de pons "What's Up" 
(kraft papier bestempeld met "Hardwood")

Vier stempelsets voor zo'n klein labeltje!
Het gezegde "less is more" gaat voor mij hier niet op :-)






---

WORKSHOP SERVETHOUDERS VRIJDAG 7 NOVEMBER

Voor de workshop servethouders maken van a.s. vrijdag 7 november
 heb ik nog een (1) plekje vrij.
Het wordt een superleuke workshop waarbij je het Envelope Punch Board goed gaat leren kennen dus geef je snel op!
Meer informatie over de workshop vind je hier: workshops

---

MAKE & TAKE NUMANSDORP ZATERDAG 8 NOVEMBER


Op 8 november demonstreren teamgenootje Kitty en ik in Numansdorp, 
in de winkel van 2-Times.
Je kunt een leuke make & take doen voor € 1,=
We gaan beginnen rond 13.00 uur.
Als je in de buurt bent, komt je dan gezellig langs?

---

Het is al bijna weekend en er staat ons mooi weer te wachten!
Profiteer ervan allemaal en een fijn weekend!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten