maandag 17 november 2014

MANY MERRY STARS

Afgelopen week kwam mijn "Many Merry Stars" kit binnen; 
WOW! Is me dat even een leuke kit!



Ik had niet verwacht dat 'ie ZO groot zou zijn en dat er ZO veel in zou zitten!
Natuurlijk wist ik wel dat je er 26 sterdoosjes mee kunt maken maar toch.. dit had ik niet verwacht.
Ter vergelijk ligt de kit hier naast een pak 12x12inch papier.

Dit kun je allemaal met deze kit maken:


En dat voor slechts € 31,95! (artikelnummer 138104)
Per ster is dat.. eh.. weinig! :-)

Ik popel om met mijn kit aan de slag te gaan; ik moet gaan voorbereiden
 voor twee ster-doosjes-workshops die ik in december in Rotterdam ga geven.
Ik heb al helemaal in mijn hoofd wat ik ermee ga maken.
Kijk eens even met me mee hoe veelzijdig deze kit is.
Deze ideeën vond ik op Pinterest:


-Leg ze op je kerst tafel


-Versier er je huis mee


-Vul ze met snoepjes of cadeautjes


-Maak een prachtige krans van je gemaakte sterdoosjes


-Rijg je gemaakte sterdoosjes aan een lichtjes-snoer


-Hang ze in je kerstboom


-Plak ze op cadeautjes


-Maak er kaarten mee

Heb je nog meer inspiratie nodig?

Vast niet! 
Bestel de kit vandaag nog, dan heb je je doosjes klaar voor de kerst!

---

STAR BOX

Zie je al sterretjes?

Deze ster maakte ik uit de Many Merry Stars kit:
Ik sneed uit het midden gedeelte een kleinere stervorm met mijn framelits en bevestigde het sheet met een brad.
Op die manier kun je het stukje sheet heen en weer "zwaaien" waardoor je de snoepjes die erin zitten kunt pakken!


 

  En jullie weten het: Sinterklaas is weer in het land dus als je heel lief bent geweest...
Wie weet vind je morgen dan wel iets leuks in je schoen!
(en anders kun je het er altijd zelf ook nog in stoppen!)

De eerstvolgende verzamelbestelling gaat op zaterdag 22 november de deur uit dus als je jezelf eens wilt verwennen, zorg dan dat je verlanglijstje voor die
 tijd in mijn bezit is.

Knutselse allemaal!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten