maandag 29 december 2014


SALE-A-BRATION


Per 6 januari (t/m 31 maart) begint de jaarlijkse
SALE-A-BRATION

Een evenement van formaat!

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.
(digitaal in te zien op mijn blog vanaf 6 januari)


Maar.... er is meer!  Aan het einde van de Sale-A-Bration verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=
Wat kun je winnen:

Een prachtig pakket met Stampin' Up! producten bestaand uit:
 stempelsets, Designer series Papier, embelishments, PL producten en inkt.



Voor iedere bestelling vanaf € 75,= in de periode 6 januari t/m 31 maart doe ik een lootje in de hoge hoed en op 1 april trek ik de winnaar (geen grap!)

Onder mijn volgers verloot ik nog een extra hartjes mask.
Wat moet je doen om dat mask te bemachtigen?
Laat een gezellige reactie achter hoe lang jij mijn blog al volgt en wat 
jouw favoriete blogpost tot nu toe was.
Plaats het bovenstaande plaatje in de zijbalk van je blog (wanneer je 
een blog hebt) en link mijn blog hieraan.

Ook facebook volgers maken kans op het mask door het bericht te liken en te delen.
Doe je beide, dan maak je dubbel zoveel kans!

Ik ben op vakantie van 25 januari t/m 16 februari dus tijdens die periode kun je geen bestelling plaatsen. Toch loont het om te wachten tot de eerstvolgende bestelronde op 27 februari want wie wil dit schitterende prijzenpakket nu niet winnen? :-)


---

SALE-A-BRATION FLYER

Wat staat er zoal in de Sale-A-Bration flyer vraag je je misschien af...
Wat kan ik kiezen wanneer ik voor minimaal € 60,= bestel?
Welnu, hierbij geef ik jullie alvast een voorproefje!

Kies bij een bestelling van € 60,= uit de volgende artikelen :

- Stempelset "Best Day Ever"
- Stempelset "Lotus Blossom"
- Stempelset "You Brighten My Day"
- Stempelset "Big Day"
- Stempelset "Simply Wonderful"
- Stempelset "You Can Make It"

Klik hier voor foto's van de stempelsets


Kies bij je bestelling van € 60,= uit de volgende embellishments/papier:

- Designer Series Paper "Best Year Ever"
- Speciality Designer Series Paper "Irresistably  Yours"
- Accessory Pack "Best Year Ever"
- Project Life Mini Card Collection "This Day"

Kies bovendien uit maar liefst 12 kleuren Blendabilities!


Dus, nog even kort samengevat:
 Bij je bestelling van € 60,= kies je een GRATIS cadeau uit de Sale-A-Bration flyer.
Doe je een bestelling van € 120,=, dan kies je twee cadeaus, enzovoort.

De Sale-A-Bration loopt van 6 januari t/m 31 maart 2015 dus 
je hebt voldoende tijd!

Boek in deze periode een workshop bij jou thuis om EXTRA
 te profiteren van de Sale-A-Bration!
Meer informatie hierover volgt snel.

---

INDESCRIBABLE GIFT

Nog maar enkele dagen, dan loopt het jaar 2014 alweer ten einde; 
wat gaat de tijd toch snel!

We gooien dan de kerstboom er weer uit en blikken vol goede moed het 
nieuwe jaar tegemoet (ja toch?)
Voor mij persoonlijk geldt, dat ik alweer ga uitkijken naar de lente 
wanneer alles weer zo prachtig groen wordt.
Maar goed, ik zal nog even geduld moeten hebben, voorlopig is 
het nog steeds december 2014 :-)

Wel kwam ik met het maken van dit kaartje alvast een beetje 
in lente-stemming:


Ik gebruikte de nieuwe set "Indescribable Gift" die per 6 "januari te koop zal zijn.
(voorjaarscatalogus)


Per 6 januari zal de voorjaarscatalogus via mijn blog digitaal in te zien zijn, maar wil je nu alvast een papieren versie ontvangen dan kan dat!
Stuur me een email met je adres en ik zend je er eentje toe.
Je kunt dan lekker alvast bladeren terwijl het buiten vriest en jij lekker in je luie stoel alvast voor geniet van het komende seizoen!


Stampinunlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten