maandag 22 december 2014

WORKSHOP

eerstvolgende verzamelbestelling = 20 december

Vorige week gaf ik bij een klant in Rotterdam twee workshops.
Op haar verzoek maakten we sterdoosjes uit de Many Merry Stars kit en ze kon zo veel deelneemsters bij elkaar krijgen dat we besloten er twee workshops te geven i.p.v. een.
En dus toog ik op woensdag en op vrijdag naar Rotterdam met mijn 
hele hebben en houwen.

Het was een succes!
Voor de eerste workshop had ik een doosje ontworpen met een venstertje erin.
Aan de zijkant zit een "deurtje" zodat het lekkers dat er eventueel ingestopt werd, er makkelijk uitgehaald kon worden.


We maakten ook nog een kaartje en het was leuk om te zien hoe aan het einde van de workshop alle kaartjes toch net een beetje anders geworden waren!

Dit was mijn voorbeeld:


En dit was het eindresultaat van de deelneemsters van de workshop:

 

Hierbij een kleine impressie van de eerste workshop:






Voor de tweede workshop maakten we een ander sterdoosje.


We gingen aan de slag met de blenderpennen om een leuk label aan 
het sterdoosje te maken.
Niet iedereen wilde een hert (zoals bij mijn voorbeeld) op het label, 
geen probleem natuurlijk!

Daarna maakten we nog een kaartje.
Hier zie je mijn voorbeeld:


De deelneemsters gingen volkomen los!
Hier zie je het eindresultaat:


Vooral de kaart in het midden onder springt eruit!
Ik heb me dood gelachen om de deelneemster die dit kaartje maakte.
Eerst stempelde ze op het bruine stukje papier dat ik haar gegeven had.
Toen ik zag wat ze probeerde vroeg ik haar of ze niet liever 
wit stempelpapier wilde hebben.
Ja, dat wilde ze wel en ze ging vol overgave aan de slag 
met de set  "White Christmas"
Het is zo ontzettend leuk om te zien dat mensen er lol in hebben
 en volkomen hun eigen gang gaan!
En als ik geweten had dat het zo zou gaan lopen had ik nog veel 
meer kerst stempels meegenomen.
(Alhoewel ik dan wel een aanhanger mag gaan huren)

Hierbij een kleine impressie van workshop nummer 2: 







Tot slot gaf ik nog een demonstratie met het Envelope  Punch Board en mocht iedereen een leuke Christmas Cracker met iets lekkers erin uitzoeken.


Het waren zeer geslaagde workshops, daar waren de gastvrouw en ik het over eens.
En toen alle orders verzameld waren bleek, dat de gastvrouw er ook nog iets
 leuks aan overhield.
Zij mocht voor een niet mis te verstaan bedrag uitzoeken uit de catalogus
 en was dus superblij.

Wil jij ook gastvrouw zijn bij een workshop bij jou thuis en in aanmerking komen voor leuke extra's?
Mail me, dan maken we stellen we samen een leuk programmaatje samen.
Jij mag bepalen wat er gemaakt wordt!
Stampinunlimited@hotmail.com

---

DECEMBER ACTIE: BESTEL EN MAAK KANS OP EEN STEMPELSET

Wanneer je bij Stampin' Unlimited! in de maand december een bestelling doet van
 € 60,= of meer, maak je kans op de onderstaande prijs:


De super-leuke stempelset "Good Greetings" die door zijn veelzijdige teksten
 het hele jaar te gebruiken is.


De cardkit "Moonlight compleet met embellishments, waarmee je 
enkele hele leuke kaarten kunt maken.

Voor iedereen die in december een bestelling doet van € 60,= of hoger doe ik een lootje in de hoge hoed.
Op 1 januari trek ik het winnende lot.
De winnaar krijgt de stempelset en de cardkit op de deurmat!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten