maandag 23 maart 2015

PAINTED PETALS

We zijn bijna aan het einde van het grote SALE-A-BRATION feest.
Nog een laatste kans op te genieten van al die gratis cadeau's!
Wil jij nog meedingen naar de mooie prijs die ik verloot?
Zondag 30 maart doe ik de laatste SAB bestelling.
Bestel je mee?
kijk hier voor meer informatie

---

Afgelopen zaterdag liep ik te blauwbekken in Amsterdam, op weg 
naar het Allard Pierson Museum.
Als je wel eens naar De Wereld Draait Door kijkt, dan weet je dat daar een 
pop-up museum ingericht is met een aantal exposities 
verzorgd door Bekende Nederlanders.
Er waren grappige dingen te zien en vooral de teksten van Nico Dijkshoorn die hij naast de geëxposeerde schilderijen had gezet waren erg komisch.



De expositie is niet al te groot van omvang, en grappig om te zien.
Dus als je in de buurt bent, ga dan kijken!



Dit zijn sandaaltjes gemaakt van "haar" uit de expositie van Celine Narinx

Het was wel jammer dat het zo ontzettend koud was; over het 
Waterlooplein lopen werd er daardoor niet leuker op.
Daarom zijn we maar lekker een gezellig tentje ingedoken
 om een chocolademelk met slagroom te drinken en 's avonds hebben
 we heerlijk gegeten bij de Italiaan. Al met al dus een geslaagde dag Amsterdam!

--- 

En toen was het zondag ineens ontzettend zonnig...
Natuurlijk wilde ik dolgraag in het zonnetje in de achtertuin zitten, maar
ik moest en zou nog even een paar leuke kaartjes maken.

Ik moet immers wel wat hebben om te laten zien op deze maandag!

Met de frisse set "Painted Petals" maakte ik leuke voorjaarskaartjes, 
ik gebruikte de two-step stempel methode en gebruikte daarvoor de
Stamp-a-majig:




Als je wilt weten hoe de two-step methode werkt, schuif dan aan bij de workshop van 
vrijdag 27 maart: 

Tijd: vrijdag 27 maart van 10.00 - 12.00 uur
Kosten: € 9,95 inclusief alle materialen
Duur: 2 uur

Built for Free Using: My Stampin Blog


---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten