woensdag 4 maart 2015

POST!

Stampin' Up! bestellen 8 maart

Deze week kreeg ik weer leuke digitale post, ditmaal van Danielle 
die me trots een aantal foto's stuurde.
Kijk maar eens wat zij maakte:






En geloof me, ze stuurde me nog VEEL meer :-)
De afgelopen paar dagen produceerde ze een mega-aantal kaartjes 
want zoals ze zelf zei:
"Als ik eenmaal op dreef ben, kan ik niet meer stoppen"

Met haar vermelding op mijn blog wint Danielle deze week een
leuk kleinigheidje.
Stuur me ook jouw foto's en wie weet zie je ze hier ineens terug! 

---

WEEKLY DEALS

Deze week zit er een leuke set tussen de weekly deals:
De "Artisan label punch" is in combinatie met de stempelset 
"Label Love" een echte aanwinst voor je collectie.



Wil je bestellen?
Mail me dan: stampinunlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten