vrijdag 13 maart 2015

VINTAGE FRIDAY

De afgelopen week kregen we een heeeel klein voorproefje van de lente.
Hebben jullie ook zo genoten?
Wij hebben bij onze slaapkamer rolluiken waardoor het in onze slaapkamer
heerlijk koel blijft en het echt lekker donker is.

Maar... fluitende vogeltjes hoor ik bijna niet meer.
Daarom heb ik de afgelopen week het rolluik niet helemaal naar beneden
 gedaan zodat ik 's morgens in alle vroegte wordt gewekt door de 
mooiste muziek van de wereld..
Fluitende vogeltjes!!



Er komt hier met enige regelmaat een Winterkoninkje langs en Man! 
Wat komt er een geluid uit zo'n piepklein vogeltje!!!

Voor het kaartje voor vintage friday ging ik aan de slag met mijn "Four Feathers" stempelset en haalde ik mijn clay te voorschijn:




Het stempelen van de kaart was eenvoudig, ik denk niet dat ik jullie 
uit hoef te leggen hoe.
Voor de veertjes ging ik als volgt te werk:
Rol een stukje clay goed plat en druk je stempel er ferm maar kort in.
(Niet van te voren met Versamark besmeren, dat helpt niet bij deze clay. 
Geloof me, ik heb het uitgeprobeerd)

Daarna laat je het geheel heel goed drogen, minstens 24 uur.
Daarna kun je de vormpjes van de veertjes netjes uitknippen en 
op een kaart verwerken.
Schattig toch?

Wat heb jij gemaakt met de clay van Stampin' Up! ?
Mail me je foto's, misschien kom je wel op mijn blog en als dat gebeurt krijg je een leuk kleinigheidje van me cadeau!

Built for Free Using: My Stampin Blog

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten