vrijdag 27 maart 2015

VINTAGE FRIDAY

Stampin' Up! bestellen = 30 maart
Laatste kans voor de SALE-A-BRATION!!!

Vandaag een vintage kaartje waar ik een heleboel verschillende 
materialen in heb verwerkt. (restjes papier, kleine stukjes lint)
Ik vind het heerlijk om met kleine stukjes papier en lint te fröbelen, en dan 
krijg je dit resultaat: 




---

KIJKJE ACHTER DE SCHERMEN

Wie wil er nu niet eens een kijkje achter de schermen nemen bij Stampin' Up!
Persoonlijk zou ik dolgraag eens door dat enorme
magazijn wandelen met al die duizenden stempels.. :-)


Ik ga een druk weekend tegemoet:
Morgen vier ik mijn verjaardag (was 25 maart jarig) 
en bovendien moet ik een wagonlading aan bestellingen verwerken.
Het is altijd ontzettend leuk als je hele huis vol ligt met Stampin' Up! artikelen; 
ik heb zo'n beetje mijn eigen warenhuis gecreëerd!

Fijn weekend allemaal!

---

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten