vrijdag 8 mei 2015

VINTAGE FRIDAY EN SNEAK PEAKS

Zijn jullie allemaal al nieuwsgierig naar de nieuwe catalogus?
Ik heb vandaag een paar sneak peak video's voor jullie, zodat jullie alvast enkele nieuwe producten kunnen bekijken.
Een van de vele voordelen van het zijn van demonstratrice is, dat je 
alles eerder kunt zien en bestellen; geweldig!
De vijf nieuwe in color kleuren zijn prachtig, dat kan ik je alvast vertellen.
Maar daarover later meer.

Eerst mijn kaartje voor vintage friday:


---

SNEAK PEAK NIEUWE CATALOGUS

Een kleine vooruitblik naar al het moois dat ons te wachten staat:


(klik op het plaatje)

Hoera, er komt weer een nieuw punchboard!
Na het onvolprezen envelope punch board,  kwam het gift box punch board en nu....

TADADADADAAAAAA (tromgeroffel)

May I proudly present you the gift bag punch board :-)
Alweer zo'n absoluut must-have item! 

Uiteraard zit ik rijkhalzend naar de man van UPS uit te kijken, want 
die van mij is al onderweg!
Hierbij een leuk filmpje over dit nieuwe item:




Ook is er in de nieuwe in color kleuren speciaal envelope papier
 uitgebracht door Stampin' Up!
Heerlijk handelbaar papier, niet te dik zoals kraft papier, maar 
toch steviger dan het designer paper dus inderdaad... 
ideaal voor het maken van mooie bijpassende enveloppes bij je creaties
 in de nieuwe In Color kleuren:



En wat zijn dan die mooie nieuwe In Color kleuren?
Welnu, kijk hier maar eens:


Mint Macaron
Tip Top Taupe
Watermelon Wonder
Cucumber Crush 
Delightful Dijon

Niet verkeerd toch?

Zo, genoeg sneak peaks voor vandaag!
Volgende week meer, dus hou mijn blog in de gaten.

Schrijf je vooral in voor mijn PRE-ORDER PARTY OP 30 mei want ik beloof je,
 er is nog veel meer moois te zien!
Hier vind je alle informatie over deze party.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten