maandag 1 juni 2015

SPRINKLES OF LIFE

Vannacht om 02.00 uur gaat 'ie online... 
De nieuwe catalogus!
Verklaar me voor gek, maar dan zit ik dus achter mijn PC om te bestellen :-)

Wil jij ook mee bestellen?
Mail me dan je bestelling door VOOR 22.00 uur vanavond en dan neem ik hem mee.
Geen tijd? Niet getreurd, volgende week gaat er weer een bestelling uit!

INTRODUCING:

De nieuwe Ronald McDonald Stempelset: "Sprinkels of Life"


Je vindt deze set achterin de catalogus, helemaal op de allerlaatste pagina.
Voor elk van deze stempelsets die verkocht wordt namelijk, doneert Stampin' Up! € 2,25 aan het Ronald McDonald House Programme © in Nederland.
De set kost € 25,= en wanneer je deze aanschaft heb je dus niet enkel een leuke stempelset met legio mogelijkheden maar draag je ook nog 
eens bij aan een goed doel.
Twee vliegen in een klap; geweldig toch!

En om het nou nog leuker te maken: bestel jij bij mij deze stempelset, dan doneer ik ook nog eens € 1,= extra aan het RMHP ©

Tja, en dan over de set zelf; hij is echt leueueueuk!!
Je kunt er zoveel mee doen, hij is super-veelzijdig.
Vooral in combinatie met de bijbehorende Tree-Builder Punch maak je in een handomdraai ontzettend leuke creaties.

Ik maakte verschillende dingen waarvan ik er vandaag alvast eentje laat zien:


Wil jij een nieuwe catalogus ontvangen?
Laat het me dan weten: stampinunlimited@hotmail.com
Wanneer je een bestelling plaats voor ten minste € 35,= krijg je de
 catalogus er gratis bij!

Morgen, op 2 juni komt de catalogus op mijn blog online en kun je dus 
digitaal "bladeren"

Geen opmerkingen :

Een reactie posten