zaterdag 18 juli 2015

VINTAGE FRIDAY
op zaterdag....

Tja, wat moet ik er van zeggen....
Naar een nieuwe provider in de hoop op beter internet...
Gisteren de hele dag geen verbinding...
Wordt Blinnie echt niet vrolijker van (gloeiende gloeiende....)

Genoeg daarover, hierbij alsnog mijn creatie voor Vintage Friday:


Ik leefde me heerlijk uit met allerlei bling bling en roosjes en kantjes.
Heerlijk om weer eens te doen!

De mooie bling-ornamentjes zijn nog van vorig jaar en inmiddels helaas retired.
De roosjes, blaadjes en het mini-klerenhangertje (dat kocht ik in een rommelwinkeltje in Vietnam) zijn niet van Stampin' Up!, de rest allemaal wel.

Uiteraard zijn de Rhinestone Jewels nog steeds gewoon te koop.
De woordjes maakte ik met de Alpabet Rotary Stamp, een ideaal ding voor zulke kleine woordjes (ook heel goed te gebruiken voor je PL)


Ik kocht onlangs een Instax Share (een watte??)
Dat is een mini-printertje waarmee je polaroid achtige fotootjes kunt
 printen op credit card formaat.
Het leuke is, dat je foto's direct vanaf je Iphone kunt printen via Wifi.
Hartstikke leuk dus om mee op vakantie te nemen.
Het printertje heeft ongeveer het formaat van twee inkpads (zie foto)

Je kunt inderdaad heel goed leven zonder zo'n ding, maar ik heb mezelf eens verwend en er gewoon eentje gekocht!
Het fotootje dat ik voor mijn creatie gebruikte, heb ik geprint met 
mijn nieuwe Instax Share.


Tot zover Vintage Friday op Saturday.
Fijn weekend allemaal!

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten