vrijdag 10 juli 2015

VINTAGE FRIDAY

Soms krijg ik leuke onverwachte cadeautjes van klanten.
Zo kwam Monica de afgelopen week aan mijn deur om even wat af te halen en kreeg ik er een leuk kaartje voor in ruil:


Eenvoud is schoonheid zeg ik!
Dankjewel Monica; jouw kaartje staat hier mooi te zijn op de schouw.

Gebruikte materialen zijn o.a.: Ornate Tag Topper Punch, Elegant Butterfly punch, 
Apothecary Accent framelits (retired) en wie goed kijkt ziet papier en stempels uit de Hip Hip Hooray Kit van vorig jaar (retired)

Ze stuurde me ook nog twee foto's van een schattig mapje dat ze gemaakt heeft.
De foto's zijn een beetje klein, dus ik hoop dat jullie alles kunnen zien:


Gebruikte materialen zijn o.a.:
Ornate Tag Topper Punch, Butterflies thinlits, stempelset Butterfly Basics, 
Tip Top Taupe inkt,  Apothecary Accent framelits en Subtels paper stack

---

PAPER SHARES

Hebben jullie de nieuwe papier shares al gezien?
Als daar niets voor je tussen zit, dan weet ik het niet meer!
Ik kocht alle papier lijnen in en stelde leuke pakketten voor jullie samen.

Kijk hier voor de shares:

Mocht je vragen hebben of wensen die je niet terug vindt bij de shares, 
laat het me dan weten: stampinunlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten