donderdag 22 oktober 2015

UPDATE

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste post!
Ik heb het dan ook heel druk met ziekenhuis bezoeken.
De datum voor de stamceltransplantatie is eindelijk bekend: 19 november.
Maar voor die tijd moet ik nog talloze onderzoeken ondergaan, bah!
Deze week heb ik op drie verschillende dagen afspraken in twee verschillende ziekenhuizen.
Je kunt dus wel nagaan dat het "lekker thuis zijn" af en toe niet veel voorstelt.
Maar goed, het moet gebeuren, dus we gaan ervoor.

Morgen zit ik weer in het ziekenhuis, dit maal voor een gesprek met de dokter.
Daarom hierbij alvast het kaartje voor Vintage Friday:






Het leuke aan dit kaartje is, dat het eigenlijk een plat gevouwen doosje is.
Je kunt er dus iets in doen.
 Bijvoorbeeld een lief briefje aan degene die jarig is.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Op alle dagen dat ik niet in het ziekenhuis hoef te zijn - als ik 
een beetje bij kan komen en alle info tot me door kan laten dringen - ben
 ik weer bezig met mijn oude liefde: scrappen.
Eindelijk ben ik begonnen met het album voor Floortje, 
hierbij een paar foto's:


 






Nog geen enkele pagina is helemaal af:
Er moet nog overal tekst bij komen en Piet-Lut die ik ben, 
verander ik nog continue dingen!

Het is een PL album maar tussen door maak ik ook one-picture layouts.
Sommige foto's zijn zo leuk dat ik ze wil uitvergroten;
 ik wil niet alles in vakjes stoppen!

En hoe leuk is het, dat ik een lief hondje heb dat me gezelschap houdt.
Waar ik ben, is Floortje.
Ga ik naar boven, dan gaat ze onderaan de trap liggen.
Zit ik aan tafel in de huiskamer dan ligt ze aan mijn voeten.
En af en toe gaat ze lekker in haar bench liggen want het kleedje dat daarin ligt, dat ligt blijkbaar toch wel heel lekker!


Mijn karamel hondje! 

Afgelopen weekend namen we haar mee naar een klein strandje.
En wat genoot ze ervan!
Ik had mijn camera meegenomen en ondanks het grauwe weer heb ik een 
paar leuke plaatjes kunnen schieten.
Als dat beest zo uitgelaten is, geniet ik! 






En dan nog dit:

Ik heb inmiddels in de achterliggende maanden BIZAR veel 
kaarten gehad.
Ik denk, dat het er inmiddels meer dan 400 zijn!
En niet alleen kaarten ontving ik.
Zelfgebreide bedsokken, bouwpakketten voor papieren plantjes, 
ballonnen, chocolade telegrammen, slingers..
 het is teveel om op te noemen.
Uiteraard ontving ik veel zelfgemaakte kaartjes (hoe kan het ook anders!), 
sommigen van mij totaal onbekende mensen.
Het is voor mij ondoenlijk iedereen persoonlijk te bedanken daarom 
wil ik dat langs deze weg doen.
IEDEREEN ENORM BEDANKT VOOR ALLES DAT JULLIE GESTUURD HEBBEN!
Ik ben ontzettend blij met ieder kaartje en waardeer alle belangstelling zeer!


Ik moet nog even door de zure appel heen bijten.
Inmiddels ben ik niet alleen mijn haar kwijt, maar ook mijn wenkbrauwen.
Bij ieder ook heb ik nog een stuk of drie wimpers (als een soort Lambikske!)
 en daar baal ik best wel van.
Maar ach, alles groeit wel weer aan en met mijn cavia en een
 leuk mutsje op en een beetje make-up ben ik best wel toonbaar.
Ik kijk uit naar de decembermaand waarin ik hopelijk thuis ben en aan 
het herstellen ben van de transplantatie.
Ik houd jullie op de hoogte!

Nog even dit: bestellingen gaan gewoon door!
Mail me je order en ik maak het in orde voor je.
De verzendkosten bedragen € 5,95 en voor dat geld krijg je je bestelling thuis gestuurd.

Lieve groetjes, Belinda


5 opmerkingen :

  1. Wat een prachtige kaart en wat is Floortje alweer groot, wat gaat dat snel!! Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat, ik wens je alvast heel veel kracht en sterkte met de stamceltransplantatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model kaart heb je gemaakt. Gelukkig heb je energie om kaartjes te maken en van viervoeter vriendje te genieten. Heel veel sterkte de komende tijd!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maakte je een mooi scrapwerkje van je lieve hondje . Fijn dat je op deze manier je overal door heen kan slaan . Veel stekte nog !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, en wat heb je een schattige hond ! Toch leuk om te knuffelen, als het even moeilijk wordt.... Ik wens je veel sterkte en moed voor de komende weken ! Lieve groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen