maandag 16 november 2015

ACORNY THANK YOU BUNDLE

Vanuit het Daniel den Hoed ziekenhuis spreekt hierbij
 opnieuw uw verslaggever tot u! (Afd. 2B, kamer 1)
De laatste week voor mijn opname ben ik thuis lekker bezig
geweest met mijn Acorny bundle en mijn Vintage Leaves bundle.
Het is mijn bedoeling voor alle verpleegkundigen een kleinigheidje
te maken als dank voor al hun goede zorgen.
Ik heb verschillende dingen uitgeprobeerd en ik denk dat ik uiteindelijk 
aan de slag ga met de Mini Treat Bag thinlits.
Het resultaat daarvan volgt later.
Hierbij wat foto's van mijn "probeersels" van de afgelopen week: 





De combinatie van het Crumb Cake papier met Whisper White, Early Espresso en Real Red spreekt me erg aan. Ik denk dat ik deze combi vaker ga gebruiken.

Ook aan de slag met een van deze leuke bundles?
Bestel ze vandaag nog via Stampinunlimited@hotmail.com
(uiteraard ook zeer geschikt voor het maken van je kerstkaarten!)


Vintage Leaves Photopolymer bundle 140235
 eur 51,75 


Acorny Thank You bundle 140841
eur 34,00

Klik hier voor alle bundles.

---

WINNEN BIJ STAMPIN' UNLIMITED!


Let op!
Bestel jij in de maand november voor eur 60,= of meer, dan maak je kans op dit mooie prijzenpakket met designpapier, inkt en nog veel meer.
Kijk hier voor meer informatie.



Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen :

  1. Prachtige zakjes, daar zullen de verpleegsters blij mee zijn ! Succes met de behandeling en veel sterkte ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen