dinsdag 5 januari 2016

SALE A BRATION TIME!!!!

10 januari 2016 verzamelbestelling Stampin' Up!

Tatatataaaaaaaaaaaa

HET IS ZOVER!

Nieuwe voorjaarscatalogus bekijken?
Klik op het onderstaande plaatje:



Nieuwe SALE A BRATION flyer 2016 bekijken?
Klik op het onderstaande plaatje:


Liever een papieren versie ontvangen?
Dat kan!
Mail me je adresgegevens en ik stuur je kosteloos de nieuwe voorjaarscatalogus en de SALE A BRATION flyer toe voor optimaal blader comfort :-)

DE ACTIE VAN DEZE SALE A BRATION PERIODE:

Stap in als demonstratrice en betaal €129,= voor je startpakket maar kies ter waarde van € 220,= aan artikelen!

GOEDE AANBIEDING OF NIET?

Ik dacht het wel!

GEWOON DOEN!

(Je bent overigens totaal niet verplicht om actief te zijn als demonstratrice dus je kunt gewoon instappen voor je eigen korting)
Mocht je hier meer vragen over hebben dan kun je me altijd bereiken:
Stampinunlimited@hotmail.com
www.facebook.com/stampinunlimited
06 13 70 38 58 , liefst per app
(geluid staat niet altijd aan maar ik app je z.s.m. terug)

---

UITLEG BIJ DE SALE A BRATION PERIODE:

Loopt: 05.01.2016 T/M 31.03.2016
Bij iedere bestelling t.w.v. € 60,= kies je een GRATIS cadeau uit de SALE A BRATION flyer.
Deze aanbieding blijft de gehele SALE A BRATON periode van kracht.
Ook de instapactie voor € 129,= blijft deze gehele periode van kracht.

Wil je bestellen?
Mail me je wensen en ik maak het in orde voor je.
Stampinunlimited@hotmail.com

Wil je gebruik maken van de super-actie t.w.v. € 129,=?
Neem contact met me op en ik leg je uit hoe je je in kunt schrijven, het is SU-per makkelijk!
De spulletjes heb je binnen een week in huis.

---

JAAAAAAAAAAAAA!

En na al die tekst willen jullie natuurlijk ook wel wat leuke dingen zien nietwaar?

Nouja, daarvoor scrol je natuurlijk door de bovenstaande PDF versie van de catalogus en de flyer maar hierbij ook wat ontzettend leuke voorbeelden met nieuwe artikelen uit de voorjaarscatalogus:



Voorbeelden gemaakt met de Nice a Cuppa stempelset & Framelits:




---


Voorbeeld gemaakt met Botanical Builder Framelits dies
(tevens stempelset Botanical Blooms erbij verkrijgbaar):




---


Voorbeeld gemaakt met een van de GRATIS te kiezen stempelsets uit de SALE A BRATION flyer: Honeycomb happiness:


---


Voorbeeld gemaakt met de stempelset "Picture Perfect" en stempelset
 "Timeless Treasures":




---



Voorbeelden gemaakt met de stempelset "Beautiful Ride":



---

TJA, EN DAN NOG DUIZEND ANDERE LEUKE VOORBEELDEN EN IDEETJES NATUURLIJK!

Kijk eens op mijn Pinterest Pagina's of google voor meer ideeen!

www.pinterest.com/Blinnie1968
(Scroll naar beneden voor de Stampin' Up! boards!)

---

Op 10 januari gaat er een eerste bestelling richting Stampin' Up! de deur uit.
Zit jouw wensenlijst daar ook bij?
Mail me!
Stampinunlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten