woensdag 6 januari 2016

VINTAGE FRIDAY

10 januari Stampin' Up! bestellen



Voor deze vintage kaart leefde ik me lekker uit met veel goud en dat mag best voor ee 87-jarige toch?
Hij is voor mijn vader en volgens mij zal hij er "verguld" mee zijn!
Volgende week is hij jarig en ik ben maar wat trots op hem.
Ik ben van plan minstens zo oud als hij te worden.
Proost Pa!

---

BOTANICAL GARDENS DESIGNER VELLUM STACK 

Vandaag een leuk filmpje over een van de GRATIS te kiezen SALE A BRATION 
items uit de flyer.
Neem er even een lekker bakje koffie bij en ga er op je gemak voor zitten.


Op 10 januari gaat er een bestelling aan Stampin' Up! de deur uit.
Wil jij iets mee besteld hebben? Laat het me dan voor die tijd weten.
De volgende bestelronde is eind januari

Bij iedere € 60.= bestelling een GRATIS cadeau kiezen uit de SALE A BRATION folder.
Kies bijvoorbeeld dat prachtige Botonical Gardens Designer Vellum Stack.
Of bestel voor € 120,= en kies TWEE GRATIS CADEAUS!

Bekijk hier de SALE A BRATION items:



(Klik op het plaatje)

---

We liggen in bed, het is al laat.
Ik lees nog wat en Remco doet een spelletje op zijn telefoon.
"Ik ga morgen allemaal lekkere dingen eten",  zeg ik.
" Zeg dat nog eens?" zegt Remco.
"Waarom?"  vraag ik.
"Nou gewoon, omdat het leuk klinkt" zegt hij en dus herhaal ik het nogmaals.
Remco zegt: "Ik heb gehoord dat als je op je rechterzijde slaapt je leuke dromen krijgt, dus dat ga ik doen",  aldus de daad bij het woord voegend.
"Oh, ik vind het nou al leuk" mompelt 'ie.
Ik schiet in de lach.
Zo fijn om weer thuis te zijn!

---

FIJN WEEKEND ALLEMAAL!


Built for Free Using: My Stampin Blog



Geen opmerkingen :

Een reactie posten