maandag 8 februari 2016

TWEETY ONE MORE TIME

Ik kan het niet laten; nog een kaartje met dat lieve vogeltje:


Ditmaal maakte ik er een een pimpelmeesje van, gewoon een kwestie van inkleuren!
(even googlen hoe een pimpelmees er ook alweer precies uitziet, ahum)

---

NIEUWE SALE A BRATION ITEMS 15 FEBRUARI


(klik op het plaatje om te zien welke SALE A BRATION ITEMS NIET meer 
verkrijgbaar zijn 
na 15 februari)

---

Ik heb mijn besteldatum van Stampin' Up! artikelen uitgesteld van 12 februari 
naar 17 februari, 
op 15 februari - halverwege de SALE A BRATION - komen er 
namelijk NIEUWE items uit!

Helaas mag ik nog geen sneak peek laten zien, maar het is snel 15 februari, 
dus houdt mijn blog in de gaten!

---

Nog wat leuke dingen.
Weten jullie nog, mijn "niet-creatieve buurvrouw"?
Ze maakte de volgende creaties voor al haar kleinkinderen met
het gift board punch board (blijft een top ding!)


En daarna begon ze met het maken van vier kransen die de jaargetijden voorstellen.
Om de woorden op het hout te stempelen gebruikte ze de stempelset 
"Larger Than Life Alphabet and Numbers" van Stampin' Up!
leuk he?



Nee, helemaal niet creatief hoor.... ;-)

2 opmerkingen :

  1. super leuk het vogeltje als pimpelmeesje! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje van je en ook je buurvrouw maakte mooie dingen .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen