woensdag 9 maart 2016


SHARES

Stampin' Up! bestellen 15 maart

Geen zin om een hele stack papier aan te schaffen maar wel interesse in 
een half of een kwart pak?  Dat kan!

Ik lever je alle lijnen (Regals, Subtels, Brights en Neutrals)
 in halve en kwart pakken.

Een half pak (40 vellen) van een stack kost € 14,50
6 x 12 inch









Een kwart pak van (40 vellen) van stack kost € 7,50
6 x 6 inch




Laat me weten wat je wilt hebben en ik maak het in orde voor je.


Stampinunlimited@hotmail.com

---

NIEUW SALE A BRATION ITEMS 

Hebben jullie de nieuwe SAB items al goed bekeken?
Ze zijn zoals gewoonlijk weer ontzettend leuk!
Bij jouw bestelling vanaf € 60,= kies je een van deze leuke items.
Wacht niet te lang; op = op!







WEEKLY DEALS


Zit er iets voor je bij de WEEKLY DEALS?
Laat het me weten en ik bestel het voor je!
Stampinunlimited@hotmail.com



Geen opmerkingen :

Een reactie posten