vrijdag 18 maart 2016

YOU'RE INVITED

Stampin' Up! bestellen 31 maart


Ik maakte een tweetal leuke uitnodigingen mbv de Botanical 
Blooms Photopolymer Bundle;
ze waren in een handomdraai klaar.
Persoonlijk vind ik de combinatie van Tip Top Taupe Papier en het design papier 
"Love Blossoms" erg stijlvol.
Zo'n uitnodiging heeft niet veel tierelantijntjes nodig.



Op 31 maart  bestel ik voor de allerlaatste keer tijdens de SALE A BRATION.
Dat is dus je allerlaatste kans om zo'n leuke gratis stempelset te bemachtigen.
Als je voor € 60,= bestelt, kies jij de stempelset van je keuze uit.
Mail me je bestelling! (uit alle recente catalogi)

---

HAKEN

Mijn vriendinnen zijn aan het haken geslagen.
Ik vind het ontzettend leuk wat ze maken maar....
Nog een hobby erbij voor mij?
Nee, laat ik het niet doen, ik heb het zo al druk genoeg!

Kijk eens wat ze maakten:



Bruidspaar kip


Feyenoord schoentje (embleem moet er nog op)

Ja, de dames doen goed hun best.
Ik zou best mee willen doen, maar voorlopig houd ik het maar bij
Stampin' Up!

Fijn weekend allemaal!

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten