maandag 4 april 2016

PASEN MET TERUGKWERKENDE KRACHT

Stampin' Up! bestellen 15 april


Oke, Pasen mag dan voorbij zijn, maar dit wil ik toch nog even laten zien!

Ik heb van die lieve vriendinnen: met enige regelmaat vind ik "zomaar" 
leuke dingetjes in mijn brievenbus.
Zoals dit enveloppe-je met een chocolaatje erin. 
Lief toch?



Dit leuke tasje met paaseitjes erin maakte ik m.b.v. de
 gift bag punchboard.
Dat schaapje is toch ook een schatje!!!!

---

SHARES

Geen zin om een hele stack papier aan te schaffen maar wel interesse in 
een half of een kwart pak?  Dat kan!

Ik lever je alle lijnen (Regals, Subtels, Brights en Neutrals)
 in halve en kwart pakken.

Een half pak (40 vellen) van een stack kost € 14,50
6 x 12 inch



Een kwart pak van (40 vellen) van stack kost € 7,50
6 x 6 inch



Laat me je wensen weten, en ik lever het!
Stampinunlimited@hotmail.com


---


Geen opmerkingen :

Een reactie posten