vrijdag 29 april 2016

VINTAGE FRIDAY

Stampin' Up! bestellen 3 mei




Ein-de-lijk heb ik weer eens de tijd gevonden om een vintage creatie te maken.
Heerlijk!
Ik gebruikte voor het maken van deze tag oude en nieuwe Stampin' Up! 
stempels door elkaar.
(Bordering Blooms, Timeless Textures, Vintage Verses en Papaya Collage)
Ik gebruikte het "Farmers Market" papier en Delightful Dijon cardstock.
De Botanical Builder framelits vind ik helemaal geweldig!
Zo leuk hoe die blaadjes "eruit springen"

---

BESTELLEN IN DE MAAND MEI 

Op 3 en 16 mei doe ik een bestelling bij Stampin' Up!
Bestel je mee?
Bij elke bestelling in de maand mei krijg je een flesje Tombo cadeau!

Bovendien....

TADADADA.....!!!!!

Ga ik een hele mooie prijs verloten onder alle bestellers in de
 maanden Mei en Juni (tenminste €75,=)

En wat kun je dan winnen?
Een stempelset uit de nieuwe catalogus, DSP, washi tape en nog meer!
Bezoek mijn blog op 1 mei en je zult het zien.

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten