woensdag 15 juni 2016

MADE WITH LOVE

Stampin' Up! bestellen 30 juni


Inmiddels zijn mijn nieuwe spulletjes van Stampin' Up! binnegekomen en 
popel ik om ermee aan de slag te gaan.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen, dat ik mijn oude spulletjes niet 
meer gebruik!
Ik maakte een kaartje met de "Large Numbers Framelits",
 "Little Letters Thinlits" en de stempelset "Made with Love"

Inmiddels liggen o.a. de stempelsets "Bella & Friends" en 
"Pretty Kitty" op me te wachten om heerlijk in te gaan kleuren
met mijn aqua pen.
Voor het resultaat moeten jullie nog heel even geduld hebben!

Zijn het geen schattige stempelsets?



Op 30 juni gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit
richting Stampin' Up!

Wil jij bestellen?

Mail me de artikelen van je keuze en ik maak het in orde voor je.
Stampinunlimited@hotmail.com

---

SHARE DESIGNER PAPER

Wil jij liever geen heel blok papier aanschaffen omdat je het te duur vindt 
of omdat je niet zoveel papier gebruikt? 
Schaf dan via Stampin' Unlimited! een gedeelte aan (share)

40 vel 6 x 6 inch = €  7,95
40 vel 6 x 12inch = €14,50

Verkrijgbaar in alle In Color kleuren EN alle andere kleuren.


---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten