woensdag 29 juni 2016

RESTJES OPMAKEN

Stampin' Up! bestellen 30 mei

Hebben jullie dat ook?
Zo'n hele (schoenen) doos vol met stukjes mooi papier
die je eigenlijk niet weg kunt gooien?


Hoeft ook niet want je kunt er nog prima (kleine) kaartjes mee maken!
Deze kaarten zijn 12x12cm en leuk om ergens bij cadeau te geven.
De tekststempel (hostess stempel, retired) kleurde ik in met mijn markers.
Wat geeft dat toch een gaaf effect!

Zijn jullie het weer ook zo zat?
Normaal gesproken klaag ik niet zo snel als het koud is of regent.
Ik vermaak me immers wel....
Nu echter.... BEN IK HET ECHT ZAT!
Mijn tuin wordt overbevolkt door slakken en daar word ik
niet vrolijker van :-(

Kan het nu PLEASE stoppen met regenen?

---

WANDELEN

Eergisteren scheen de zon een seconde.
Tja, en dan moet je gelijk naar buiten rennen om een straaltje op 
te vangen. (alhoewel "rennen" er niet bij is voor mij!)
Ik ben met Floor een (klein) stukje gaan wandelen.


En alhoewel het een klein stukje was, was dit blondje toch  
helemaal uitgeput toen ze weer thuis was.
Dus gelijk maar een tukkie gedaan op de bank.
Tja, en dan komt dat andere blondje er natuurlijk gezellig
bij liggen.
MET knuffel wel te verstaan.
Want die hoort er ook bij :-)


---

BESTELLEN

Morgen gaat er weer een verzamelbestelling richting
Stampin' Up!
Wil jij dat jouw bestelling ook mee gaat?
Mail me dan voor 30.06.2016 16.00 uur:
Stampinunlimited@hotmail.com

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten