vrijdag 14 oktober 2016

VINTAGE FRIDAY

Stampin' Up! bestellen 17 oktober

Ik heb niet zo'n hele goede week achter de rug; helaas
gaat mijn herstel van leukemie af en toe met een dip gepaard.
Over het algemeen gaat het hartstikke goed en mag ik dus niet klagen,
maar de afgelopen week zat ik niet goed in mijn vel.
Ik had keelpijn en buikpijn en tot overmaat van ramp kreeg ik 
uitslag over mijn hele lichaam.
Toen ging mij een lichtje op.....

Huiduitslag wordt o.a. altijd genoemd als een van de symptomen
van omgekeerde afstoting (dat ingewikkelde verhaal wanneer je stamcellen
van een donor hebt ontvangen, weten jullie nog?)
Dus snel een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en inderdaad heb ik
naar alle waarschijnlijkheid weer een lichte vorm van omgekeerde afstoting.
Afgelopen Kerst had ik dit voor het laatst; toen heb ik twee weken in 
het ziekenhuis gelegen.
Gelukkig is het nu niet zo ernstig en ben ik gewoon nog op de been.
De bedoeling is - omdat ik inmiddels veel sterker ben geworden - dat
mijn lichaam dit zelf oplost!
Wel ben ik moe, zo moe....
Er komt de hele dag niets uit mijn handen...

Heel raar is dat niet, want de cellen in mijn lichaam zijn keihard
aan het werken!
Ik heb er vertrouwen in: ik kan dit aan zonder weer een stoot medicijnen
te hoeven nemen!
Volgende week zien we weer verder (nieuwe afspraak in het 
ziekenhuis)

---

In een van de weinige minuutjes waarin ik de puf had me even met mijn hobby
bezig te houden heb ik toch nog iets leuks kunnen maken.
Ik zocht en vond een leuke manier om gekregen kaartjes of foto's
 op een decoratieve manier neer te zetten:




Bij Xenos kocht ik twee maten knijpers en beplakte deze met jute.
Ik leukte ze op met wat rhinestones en bloemen en voila!

Ze staan bij mij op de schouw te pronken en ik ben er helemaal blij mee.
Wat vinden jullie ervan?


---

4 opmerkingen :

  1. Jammer Belinda dat je je niet zo lekker voelt. Hopelijk kan je lichaam dit gevecht zelf winnen zonder medicatie. Laat je lijf maar werken en dan maar voor lief nemen dat je zelf zo weinig tot niets kunt doen. Dan komt het vast het snelst weer goed. En je knijpers zijn prachtig. Wat een leuk idee, ook voor een cadeautje. Bedankt voor je inspiratie en hou je taai. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Belinda ik wist niet eens dat je ziek was. Sterkte en beterschap. Hoop dat je lichaam dit inderdaad zelf aan kan en oplost. En wat knap om dan nog de moed te vinden om te fröbelen. Prachtig en een super leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Belinda ik wist niet eens dat je ziek was. Sterkte en beterschap. Hoop dat je lichaam dit inderdaad zelf aan kan en oplost. En wat knap om dan nog de moed te vinden om te fröbelen. Prachtig en een super leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent moedig, heel moedig. Ik kijk regelmatig naar je berichtjes maar de laatste tijd heb ik niet meer gereageerd. Dus bij deze: ik wens je veel kracht! En ik hoop dat jou lichaam sterk genoeg is om alles te helen. En zo knap dat je blijft creeëen en daar energie uit put. Veel liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen