zondag 27 november 2016

ONLINE EXTRAVAGANZA
LAATSTE DAG 28.11.2016!!

Stampin' Up! bestellen 1 december

Jeetje, wat vliegt de tijd!
Het is alweer even geleden sinds mijn laatste post; dat was onvrijwillig!
Het zat wat tegen met mijn gezondheid, ik kreeg toch weer last van
omgekeerde afstoting van de donorcellen en helaas moest ik weer Prednison 
gaan slikken.
Uiteraard had dit vervelende bijwerkingen tot gevolg (zowel de afstoting als 
de medicatie!) maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
Inmiddels ben ik weer op de been en neem ik deel aan een intensief 
revalidatieprogramma.
Het is zowel geestelijk als lichamelijk zeer vermoeiend maar ik
leer er heel veel dus we gaan ervoor!

Stilgezeten heb ik natuurlijk niet; ondertussen ben ik thuis aan
het rommelen en heb ik o.a. dit kooitje van een leuk kersttafereel
voorzien.
Kitsch ten top :-)




Genoeg hierover, we gaan het over Stampin' Up! hebben!

Er is een buslading aan nieuws te melden waarover ik eerder
nog niets gepubliceerd heb! :-(
maar...
beter laat dan nooit!



Morgen is de laatste dag van de Online Extravaganza,
wil je dus bestellen, geef je bestelling dan zsm door op 
Stampinunlimited@hotmail.com

Wat valt er te halen?


 

Hier nog wat leuke schoenkadootjes tot € 5,=


Schoenkadootjes tot € 10,=


Op donderdag 1 december gaat er een grote verzamelbestelling de deur uit,
Wil je bestellen, laat het me dan weten op stampinunlimited@hotmail.com.

Morgen op maandag 28 november plaats ik een extra bestelling ivm de laatste 
dag van de Online Extravaganza.
Wil je dus uit de aanbiedingen van de Online Extravaganza bestellen, mail me dan
MORGEN.
De bestelling gaat om 20.00 uur de deur uit.

Op 30 november gaat er nog een extra bestelling de deur uit, 
Tot 30 november zijn de volgende aanbiedingen van kracht:


Keuze genoeg nietwaar?

Laat me weten wat je wilt en ik verzorg het voor je!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten