dinsdag 27 december 2016

SALE-A-BRATION

Stampin' Up! bestellen 5 januari 2017


Het is bijna zover!
Op 4 januari start de SALE-A-BRATION en komt de nieuwe voorjaarscatalogus uit.

Op 5 januari plaats ik mijn eerste verzamelbestelling bij Stampin' Up! 
voor de SALE-A-BRATION.

Wil jij zeker zijn dat je als eerste de prachtige producten ontvangt
uit de nieuwe voorjaarscatalogus?
Kom dan op 4 januari 2017 naar mijn blog om de link naar de voorjaarscatalogus
te openen en al dat moois te bekijken.

Zend me je order nog dezelfde dag en geef aan welke gratis items uit de 
SALE-A-BRATION flyer je wilt ontvangen.
Bij elke order van € 60,= zoek je een GRATIS cadeau uit.
De link naar de SALE-A-BRATION flyer wordt ook zichtbaar op mijn blog
op 4 januari 2017.

Liever een papieren exemplaar ontvangen van de catalogus en de flyer?
Dat kan!
Mail me je en ik stuur ze je toe.
Stampinunlimited@hotmail.com

AFTELLEN MAAR!!!!



---

En...

Vergeet de bloghop op 29 december niet!
Start hier op mijn blog en hop naar alle 30 deelnemende blogs om de mooiste
creaties te zien die gemaakt zijn met producten uit de nieuwe
 voorjaarscatalogus.



---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten