zondag 1 januari 2017

SO DETAILED THINLITS

Stampin' Up! bestellen 5 januari

Met de So Detailed Thinlits maakte ik in een handomdraai
een mooie cadeau enveloppe.
In de enveloppe zitten restaurantbonnen die ik weggaf
als cadeautje (altijd goed!)



Wil jij ook spelen met deze prachtige thinlits?
Plaats dan een bestelling bij mij: Stampinunlimited@hotmail. com 
voor 4 januari.
Ik ga op 5 januari bestellen bij Stampin' Up! en als jij zo slim bent
 om ter waarde van € 60,= te bestellen, kies je er nog een GRATIS cadeau
 bij uit de Sale a bration-flyer ook!
Bestel je voor € 120,= dan kies je zelfs TWEE gratis cadeaus enz.

Zelf kregen Remco en ik met kerstmis een heel origineel cadeau:
TUBES
Beiden kregen we een mooie cadeaudoos met daarin drie tubes
(van glas) 


Remco kreeg drie tubes met wijn en ik drie tubes met thee.
Twee tubes met wijn hebben we al soldaat gemaakt en die 
smaakten prima!
Een aanrader als je iemand echt iets speciaals wilt geven!





---




Op 4 januari wordt de link naar de voorjaarscatalogus en de 
SALE A BRATION flyer zichtbaar op mijn blog.
Ben jij er klaar voor?

---

TUBES

Geen opmerkingen :

Een reactie posten