vrijdag 27 januari 2017

VINTAGE FRIDAY

Stampin' Up! bestellen 1 februari



Ik leefde me weer eens lekker uit op een vintage tag.
Een heleboel stempelsets trok ik uit de kast om tot dit resultaat te komen!

Ik gebruikte daarbij o.a. "Awesomely Artistic", "Dragonfly Dreams",
 "Delicate Details"(SAB), "An Open Heart", "Timeless Textures"en de retired stempel
 "En Francais"
Ook gebruikte ik de "Detailed Dragonfly" thinlits.

De wink of Stella brush geeft de libelles een prachtige glans maar dat
is helaas niet te zien op de foto.
Hier en daar embosste ik een stempelafdruk met het koperkleurige 
embossingpoeder.

En de foto die erop zit... is 'ie niet schattig?
Mijn twee lieffies die samen een tukje doen!

Zojuist heb ik met dat ene lieffie een stuk gewandeld.
En na een wandeling komt een tukje, kijk maar:


---

SALE-A-BRATION

Is je verlanglijstje al klaar?
Mail me dan: Stampinunlimited@hotmail.com
Op 1 februari bestel ik weer bij Stampin' Up!
Als je een order plaatst voor € 60,= of meer, kies je een gratis
cadeau uit de SAB flyer (rechter sidebar op de homepage)

Misschien kies jij wel die gratis TE leuke stempelset "Hey, Chick"


Hierbij een paar voorbeelden wat je allemaal kunt maken met deze set:








---


Geen opmerkingen :

Een reactie posten