vrijdag 20 oktober 2017

LOVE AT FIRST SITE

Stampin' Up! bestellen 30 oktober

Hoera! Weer een layout af voor mijn album over Floortje!
Ditmaal heb ik die schattige foto van Remco met Floortje verwerkt als 
one-page layout. 
In hetzelfde album zitten ook PL-pagina's maar sommige foto's
vragen erom pagina-groot verwerkt te worden!
Wat een kruimeltje was ze hier nog, ze had nog maar net
haar oogjes open....





Ik gebruikte op deze layout een van mijn favoriete thinlits:
de "Detailed Dragonfly thinlits"
Wat je niet kunt zien op de foto is dat ik de libelles bewerkte
met de wink of Stella stift, dat een heel mooi glinsterend effect geeft.
Voor de schulpranden aan de pagina gebruikte ik een hele
oude randpons van Stampin' Up!
Jammer dat 'ie niet meer verkrijgbaar is...

En verder...
Liet ik mijn fantasie lekker de vrije loop.
Kijk zelf maar!



142749
€ 37,50

Wil jij ook die mooie thinlits bestellen?
Of de bijbehorende stempels?
Of een van die andere prachtige artikelen uit de catalogus?
Zorg dan dat je bestelling voor 30 oktober bij mij binnen is 
en ik regel alles voor je.

Mail me: Stampinunlimited@hotmail.com

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten