zondag 2 februari 2014

SHOP AROUND

SHOP AROUND

Vrijdagavond had ik een gezellige workshop bij een vriendin thuis. We hebben een leuk mini-album gemaakt.
Op verzoek van de gastvrouw maakten we het album in paars-tinten en het was leuk om te zien hoe iedereen er zijn heel eigen draai aan gaf.
De drie geplande uren voor dit projectje waren eh... wat aan de krappe kant, maar dat kwam ook omdat er heel wat af ge-klet-seld werd :-)


Afijn, niet alle projectjes waren af, hier en daar moesten nog wat foto's toegevoegd worden. Ik heb alle deelneemsters gevraagd me hun creatie te mailen of te appen wanneer deze af is.
Ik ben benieuwd!




  


Afgelopen vrijdag stond de meneer van UPS voor de deur met een leuk pakket voor mij en inmiddels heb ik lekker met mijn nieuwe speelgoed kunnen spelen.
Met de "Shop Around" stempel maakte ik het onderstaande kaartje.
Hoe vinden jullie hem geworden? 


"Vieze vingers werk" vind ik altijd heerlijk, en dat kwam weer goed van pas toen ik de bloem voor dit kaartje maakte: ik ponste met de pansy punch de nodige bloemetjes uit wit tissue paper en daarna  haalde ik ze heerlijk door de inkt (wat water erop sprayen) en voila; een leuke bloem en knalrode vingers.
De natte bloemen heb ik even droog geblazen met de heattool en daarna wat verfrommeld. Je krijgt dan het resultaat zoals je op deze foto's kunt zien.
Lief bloemetje toch?


Ook zin gekregen in "lekker spelen met inkt" ?
Bedenk dan dat het nog steeds SALE-A-BRATION is! Als je van plan bent om iets te gaan bestellen, hou die 60 euro dan in gedachten, want bij een bestelling van 60 euro mag je een mooi cadeau uitzoeken uit de SAB-catalogus.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten