maandag 3 februari 2014

FLOWER BOX

FLOWER BOX

Onze huiskamer neemt langzaamaan weer een normale vorm aan. Zucht...
Vier weken lang zaten we in de rotzooi, leefden we zo'n beetje op de tweede verdieping (leuk hoor, in de slaapkamer eten en TV kijken) en is er gestukadoord, geschilderd, een verlaagd plafond aangebracht en nog veel meer.
Inmiddels is ook een nieuwe kast gearriveerd en hangt er een nieuwe lamp boven de eetkamer tafel.
En waar is het nou allemaal om begonnen; om goed licht als ik een workshop geef!
Er zijn aan het plafond ik alle hoeken spotjes aangebracht die samen goed zijn voor 600 Watt.
WAT? Ja, als die spotjes aan zijn, lichten je vullingen op, zoveel licht geven ze!
Dus kom maar op met die workshops!


Komende woensdag geef ik mijn - inmiddels gezellige - woonkamer een workshop vouwkaart maken. Dit gaat hem worden:


Is het geen schatje? En dichtgevouwen past hij nog in een enveloppe ook!
We behandelen tevens de chalkboard techiek, ik heb er zin in.

Vanmorgen stond alweer de meneer van UPS voor de deur (wat een feest toch) en daarom ben ik na mijn werk aan de slag getogen met het lekker frisse papier "Fresh Prints" uit de voorjaarscatalogus en de stempelset "Petite Petals"
Een stel visite-kaart-houders is het resultaat.
Leuk toch?


Geen opmerkingen :

Een reactie posten