woensdag 5 februari 2014

ENVELOPE PUNCH BOARD

ENVELOPE PUNCH BOARD

Allereerst: welkom aan een nieuwe volger.
Josephine, wat ontzettend leuk dat je mijn blog gevonden hebt!!!!
(ik ga je echt nog een antwoord geven op je lieve email hoor, komt eraan)

en dan...
het moet me even van het hart...

Wat een GE-WEL-DIG apparaat is dat envelope punch board!!!!



Maandag is mijn EVP (afkorten maakt het makkelijker) gearriveerd en het is dat ik zo af en toe ook nog naar mijn werk moet maar anders.... 
Mijn hersens maken overuren; ik heb al zoveel leuks verzonnen om ermee te maken en nog maar zo weinig daadwerkelijk gecreëerd! 

Allereerst, omdat het volgende week Valentijn is, heb ik een candy wrapper gemaakt van rood stippen papier (altijd goed).
Lekkere snoepjes erin en voila, je hebt een lief cadeautje!





Ook strikjes in verschillende maten maak je in een handomdraai.
Hartstikke leuk om te gebruiken bovenop een cadeautje of iets dergelijks.



Op het moment ben ik bezig met een kaartje met leuke tabjes eraan maar die is nog niet af.
Dus nog even geduld!

Zeg nou zelf: voor een tool die slechts € 22,95 kost, zijn de mogelijkheden legio.
Een echt hebbe-hebbe-hebbe-ding dus.
Zin gekregen om ook aan de slag te gaan met jouw eigen EVP? Mail me je bestelling voor vrijdagavond aanstaande en je hebt hem volgende week al in huis!

1 opmerking :

  1. Even een vraag. Die EVP kan die één maat kaarten maken of meer? Ik zit altijd met het probleem dat ik de verkeerde maat kaarten maak. Dom natuurlijk. Laat het me maar horen.
    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen