vrijdag 7 februari 2014

SWALLOWTAIL

SWALLOWTAIL

Dat je met de materialen van Stampin' Up! alle kanten op kunt, is bekend.
Mijn eigen voorkeur is vintage, maar wat te denken van zo'n mooie monochrome kaart met gebruik van die prachtige stempel "Swallowtail" ?


Stampin' Up! heeft cardstock, design papier, stempels en markers die allemaal op elkaar afgestemd zijn.
Daarom kun je in elke willekeurige kleur die jouw voorkeur heeft zo'n mooie tone-on-tone kaart maken.
En eigenlijk is het nog makkelijk ook....


Voor deze kaart gebruikte ik de kleur "Always Artichoke", een van mijn favorieten.


Ik popel nu al om deze prachtige stempel te gaan bewerken met mijn sponge daubers en veel kleuren inkt en er een lekker vintage projectje van te maken.
Wordt dus vervolgd :-)



Geen opmerkingen :

Een reactie posten