woensdag 12 maart 2014

CADEAUSJE

Voor mijn hulp, steun en toevertrouw, mijn "Witte Tornado" Lenie, maakte ik een leuk cadeaudoosje.

Lenie maakt iedere week weer ons huisje tip top in orde; wat zou ik zonder haar moeten!
Deze week is ze jarig, Lenie "Van Harte!"

Het doosje heb ik gevuld met chocolade eitjes
Ik gebruikte paarse en gele tinten; echte Paas-kleuren:




Het papier aan de zijkant van het doosje komt uit de collectie "Sweet Sorbet" en is een SAB-cadeau. Het papier aan de voorkant komt uit een oude collectie DSP

Ik had nog wat eitjes over en...
Hee, hoe kan dat nou?  Ineens is alles weg....
Hmmmm, loopt de paashaas hier soms rond?

Ja, kijk maar niet zo verschrikt, volgens mij heb jij mijn eitjes gepikt!


Wie, ik? Ik weet van niets, mijn naam is Haas !



Geen opmerkingen :

Een reactie posten