woensdag 12 maart 2014

OH BABY!

Voor mijn voorraad (je weet immers nooit wanneer juffrouw Ooievaar overvliegt bij je vrienden, familie en kennissen of collega's) heb ik een geboortekaartje gemaakt.
Uiteraard maak ik ook nog een blauwe versie om op alles voorbereid te zijn!




 Ik kwam op het idee voor dit kaartje toen ik een paar kaarten zag die een vriendin van me gemaakt heeft.
Haar naam is Caroline Spaans.
Op haar idee heb ik voortgeborduurd (letterlijk)
Voor het maken van de vlaggetjes gebruikte ik de banner punch.
Dit is een van de cadeau's uit de SAB-catalogus en is dus niet te koop maar alleen te verkrijgen bij een bestelling van € 60,= of meer.

Dit zijn haar kaarten:


Lieve kaartjes toch?

Zou je het leuk vinden om je eigen geboortekaartjes te maken?
Dat kan!
Mail me of bel/app me voor meer informatie
Gegevens vind je hier:


Geen opmerkingen :

Een reactie posten