zondag 9 maart 2014

MOOI ROOD IS NIET LELIJK

Ik ben gek op rood
Veel mensen vinden rood echt iets voor kerst, maar naar mijn mening 
kan rood het hele jaar door: 



Voor deze creatie paste ik de resist-techniek toe:

Ik stempelde op Whisper White Cardstock met Versa Mark en heat-emboste het geheel met wit embossing poeder
Daarna heb ik met mijn brayer met rode inkt (real red) over het gestempelde gerold
 (wel eerst goed laten drogen natuurlijk)
Daarna kun je met een doekje de inkt van de reeds gestempelde lettertjes afvegen
Daarna met twee verschillende formaten ponsen bloemen uitgeponst en voila!

---

Nog iets roods dat absoluut niet lelijk is:mijn nieuwe (tweedehands) auto!!
Ook daar ben ik SU-per blij mee!!!


Ik heb hem zaterdag opgehaald en hij rijdt als een tierelier
YEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAA!

Hebben jullie dat nou ook dat je het gevoel hebt dat het weekend voorbij VLIEGT?

Je komt dood- en doodmoe van je laatste werkdag thuis en voor je het weet is het maandag en moet je alweer...

Ik pleit voor een drie-daags weekend!



1 opmerking :

  1. Heel erg mooi!! Een heattool staat nog op mijn verlanglijstje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen