zondag 23 maart 2014

KOM JE OOK NAAR DE MAKE & TAKE OP 11 APRIL?



Vrijdag 11 april 10.00 - 12.00 uur
Locatie: Westmaas

Voor slechts € 2,= maak je een leuke, frisse kaart en een bijbehorend cadeau-zakje,
succes gegarandeerd!

Zeg nou zelf, voor de kosten hoef je het niet te laten en deze creaties
zijn zo ontworpen, dat het voor iedereen makkelijk te doen is.
Je hoeft echt geen kunstenares te zijn om dit te kunnen maken!

We werken met het leuke vrolijke papier "Retro Fresh" uit de voorjaarscatalogus en gebruiken o.a. de square punch (1") en de postage punch.

Geef je snel op samen met je vriendinnen!

En dan nog even dit:

De aller-laatste dagen van de SALE-A-BRATION zijn aangebroken...
Wil je nog een laatste keer profiteren en bij je bestelling een mooi cadeau uitzoeken, doe dat dan komende week!
Mail me je bestelling uiterlijk op 30 maart door, want op 31 maart gaat de aller-aller-laatste SALE-A-BRATION bestelling eruit!



and last but not least:

YESSSSSSSSSSSSS!!!! GEVONDEN !!! EINDELIJK !!!




Aan de onderkant van een doorzichtige knopendoos geplakt die ik al eerder had "onderzocht" (met mijn ogen...)
Ditmaal voelde ik aan de onderkant en jawel hoor, daar zat meneer E verstopt!
Pfff..... 
Al mijn uren zoeken niet voor niets!
En tijdens het systematisch uitkammen van mijn kast met spullen kwam ik ook nog iets anders tegen dat ik al heel lang kwijt was.
SUPERRRRRRR!
Ik kan zo bij de Technische Recherche; ik weet wat een huiszoeking inhoudt :-)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten